Sebanyak 1124 item atau buku ditemukan

Integrated Marketing Communications

Organisations use integrated marketing communications to help achieve a competitive advantage and meet their marketing objectives. This 6th edition of Integrated Marketing Communications emphasises digital and interactive marketing, the most dynamic and crucial components to a successful IMC campaign today. Incorporating the most up-to-date theories and practice, this text clearly explains and demonstrates how to best select and coordinate all of a brand’s marketing communications elements to effectively engage the target market. Conceptual framework models demonstrate the integration of theory and practice to help students to better understand the whole IMC process and concept connections. Chapters adopt an integrative approach to examine marketing communications from both a consumer’s and marketer’s perspective. Premium online teaching and learning tools are available on the MindTap platform. Learn more about the online tools cengage.com.au/mindtap

This 6th edition of Integrated Marketing Communications emphasises digital and interactive marketing, the most dynamic and crucial components to a successful IMC campaign today.

Citizenship in Indonesia

Perjuangan atas Hak, Identitas, dan Partisipasi

Kewarganegaraan hadir kembali di Indonesia. Orde Baru berupaya sebaik mungkin untuk mengebiri konsep ini dengan menggambarkannya semata sebagai kewajiban yang harus dipatuhi. Namun, demokrasi membuat orang awam menyadari bahwa mereka pun memiliki hak. Dalam buku ini, kami tidak akan melakukan 'pendidikan kewarganegaraan'. Alih-alih, kami ingin melihat bagaimana orang Indonesia biasa mempraktikkan kewarganegaraan dalam keseharian. Apa yang mereka lakukan? Apa yang mereka yakini? Berfokus pada kewarganegaraan adalah suatu perubahan dari menyalahkan atau memuji kaum elite untuk semua hal yang terjadi di negara ini. Pada kenyataannya, jika demokrasi berjalan dengan baik, maka hal itu terjadi karena warga negara-lah yang membuatnya berhasil. Sebaliknya, jika demokrasi memburuk, hal itu bisa terjadi warga negara tidak berbuat cukup untuk memprotes keegoisan para elite. Kami meyakini bahwa kewarganegaraan adalah cara yang bermanfaat untuk membahas tentang politik Indonesia pasca tahun 1998. Kewarganegaraan menyangkut cara-cara warga negara berinteraksi dengan lembaga-lembaga negara. Perlu dikaji secara empiris, tetapi pada sisi yang lain juga membuat kita berpikir tentang cita-cita bersama. Buku ini memperkenalkan suatu konsep kewarganegaraan yang disesuaikan, tanpa muatan asosiasi dunia Barat, untuk diterapkan di Indonesia. Buku Citizenship in Indonesia: Perjuangan atas Hak, Identitas, dan Partisipasi disusun berdasarkan tiga fitur kewarganegaraan, yaitu hak, identitas sosial, dan keikutsertaan politik. Kewarganegaraan relevan dengan serangkaian topik hangat - mulai dari hak atas tanah, layanan kesehatan bersubsidi, seks pranikah, hingga peran syariah dan keberadaan LGBT. Kami percaya bahwa gagasan tentang kewarganegaraan dapat menghasilkan energi baru untuk menangani ketidaksetaraan yang semakin meluas di Indonesia

Buku Citizenship in Indonesia: Perjuangan atas Hak, Identitas, dan Partisipasi disusun berdasarkan tiga fitur kewarganegaraan, yaitu hak, identitas sosial, dan keikutsertaan politik.

Understanding Halal Industry

The global halal market has emerged as a new growth sector in the global economy and is creating a strong presence in developed countries. The halal industry has now expanded well beyond the food sector further widening the economic potentials for halal. This paper will help to deepen understanding of the concept of Halal principles and products.

The global halal market has emerged as a new growth sector in the global economy and is creating a strong presence in developed countries.

Halal Industry: Challenges and Opportunities

The global halal market has emerged as a new growth sector in the global economy and is creating a strong presence in developed countries. The most promising halal markets are the fast-growing economies of the Asia, Middle East, Europe and the Americas. With a growing consumer base, and increasing growth in many parts of the world, the industry is set to become a competitive force in world international trade. The halal industry has now expanded well beyond the food sector further widening the economic potentials for halal. This book will help to deepen understanding of the concept of Halal so as to familiarize non-Muslims about Halal principles and products.

This book will help to deepen understanding of the concept of Halal so as to familiarize non-Muslims about Halal principles and products.