Sebanyak 38 item atau buku ditemukan

Iron-Deficiency Anemia: New Insights for the Healthcare Professional: 2011 Edition

ScholarlyPaper

Iron-Deficiency Anemia: New Insights for the Healthcare Professional: 2011 Edition is a ScholarlyPaper™ that delivers timely, authoritative, and intensively focused information about Iron-Deficiency Anemia in a compact format. The editors have built Iron-Deficiency Anemia: New Insights for the Healthcare Professional: 2011 Edition on the vast information databases of ScholarlyNews.™ You can expect the information about Iron-Deficiency Anemia in this eBook to be deeper than what you can access anywhere else, as well as consistently reliable, authoritative, informed, and relevant. The content of Iron-Deficiency Anemia: New Insights for the Healthcare Professional: 2011 Edition has been produced by the world’s leading scientists, engineers, analysts, research institutions, and companies. All of the content is from peer-reviewed sources, and all of it is written, assembled, and edited by the editors at ScholarlyEditions™ and available exclusively from us. You now have a source you can cite with authority, confidence, and credibility. More information is available at http://www.ScholarlyEditions.com/.

Iron-Deficiency Anemia: New Insights for the Healthcare Professional: 2011 Edition is a ScholarlyPaper™ that delivers timely, authoritative, and intensively focused information about Iron-Deficiency Anemia in a compact format.

HASHTAG TWITTER SEBAGAI BUDAYA POPULER MEDIA SIBER

Dewasa ini, media sosial tidak hanya terbatas sebagai media personal namun juga sebagai media kampanye politik. Kemudahan yang ditawarkan oleh media sosial untuk membagikan gambar, video, dan berita, telah dimanfaatkan oleh politikus daerah maupun nasional. Twitter, Instagram, Facebook, sampai Youtube, merupakan sarana budaya populer yang telah menjadikan politikus sebagai “selebritis”, seperti yang dilakukan Joko Widodo pada kampanye pemilihan Gubernur DKI Jakarta 2012. Sosial media sebagai budaya populer mempunyai peran dalam mengubah karakter dan perilaku masyarakat dalam keterbukaan dan memberikan respon aktif terhadap suatu fenomena, seperti hashtag dalam Twitter. Melalui hashtag Twitter juga, masyarakat diberikan kemudahan untuk mencari informasi sesuai dengan kebutuhan mereka.

Dalam Komunikasi antar budaya kedua lembaga ini telah memenuhi fungsi
sosialnya yaitu komunikasi yang bersumber dari seorang individu yang
kemudian menyatakan identitas sosial sebagai lembaga kemahasiswaan
budaya yang khas ...

Kumpulan Poster untuk Anak 3 Bahasa (Indonesia-Inggris- Arab)

Terdiri atas 16 poster yang bisa menjadi media pembelajaran bagi anak untuk mengenal benda-benda di sekitarnya. Poster ini juga bisa untuk mengenalkan bahasa asing kepada anak-anak. Dengan ilustrasi berwarna yang menarik, poster ini pasti disukai oleh anak-anak. #HariAnakNasional2017CikalAksara